Training

De ce te interesează:

Reputația afacerii tale este o resursă la care contribuie întreaga echipă. Stăpânind elementele esențiale de etichetă și protocol în afaceri, cresc exponențial șansele ca echipa ta să formeze relații durabile și profitabile cu clienții, partenerii și colaboratorii tăi.
Mai mult, trăim într-o lume multiculturală. De aceea, este extrem de important să ne educăm social și să interpretăm corect limbajul verbal, nonverbal și paraverbal al interlocutorului, în funcție de contextul discuțiilor și background-ul persoanei din fața noastră. Altfel, ignoranța față de aceste aspecte ne poate costa multe contracte și mulți bani.

Pentru cine este absolut esențial un training de etichetă?

Echipa de vânzări

Aceștia te reprezintă în mod direct. Ei sunt, dacă vrei, prima impresie a clienților despre brandul tău.

Echipa de relații cu clienții

Pentru că abordările elegante în situații tensionate transformă clienții supărați în clienți fideli.

Echipa de management

Empatia, tactul și abordarea corect protocolară la întâlnirile de afaceri sunt esențiale pentru o experiență de brand ca la carte.

Echipa de leadership

Abilitatea de a se prezenta elegant în orice situație va crește gradul de credibilitate al afacerii tale în ochii celorlalți clienți.

Ce subiecte putem aborda

Eticheta vs Branding Personal

Ce înseamnă să ai un brand personal;
Unde se încadrează eticheta în procesul de branding personal.

Arta Conversației

Cum să începem o conversație plăcut;
Cum să facem conversația să curgă;
Cum să o încheiem elegant;
Situații sensibile și cum să ieșim din ele.

Introducerile

Salutul;
Strângerea de mână;
Precăderea;
Cum ne prezentăm ca să fim memorabili.

Eticheta la evenimente

Cum să fii o gazdă de calitate;
Cum să fii un oaspete de calitate;
Ponturi pentru recepții și dineuri.

Eticheta în cuplu

Cum să ne comportăm ca un cuplu regal la evenimente;
Dos and don'ts la birou;
Dos and don'ts pe stradă;
Cum ne asortăm ca imagine: de la kitch la eleganță.

Eticheta în afaceri

Cum organizăm o întâlnire la birou;
Întâlnirile între grupuri;
Precăderea la întâlnirile de afaceri;
Când și cum folosim smart cărțile de vizită.

Stil și imagine

Cele 7 coduri de îmbrăcăminte;
Cum să reprezentăm brandul în funcție de dress code;
Cum să îți faci un plan de garderobă smart.
Situații sensibile și cum să le abordăm.

Protocol și ceremonial festiv

Cum pregătim un cadou de protocol;
Ce să evităm în funcție de culturi;
Cum oferim și primim un cadou într-un cadru ceremonios;
Cum pregătim un cadou memorabil pentru apropiați, colegi, mentori.

Dine like a diplomat

Cele trei tipuri de aranjamente de masă;
Precăderea și așezarea invitaților la masă;
Mânuirea șervetului și a paharelor;
Mânuirea tacâmurilor;
Cum servim mâncăruri dificile.
Toastul.

Și multe altele...

Dacă nu ai găsit în listă ceea ce căutai, scrie-ne aici și vom găsi cea mai bună soluție împreună.

Cum funcționează

1

Ne contactezi pe email

2

Programăm o întâlnire / un apel

3

Stabilim obiectivele

4

Dăm drumul la treabă

Cu cine vei lucra

Etiquette Training - Andrei Pop

Andrei Pop

Trainer, Co-fondator Etiquette Training

Specialist în branding, cu un focus pe identitate vizuală și protocol în afaceri, este singurul trainer de etichetă român absolvent al celei mai prestigioase instituții de leadership din lume: United States Military Academy, West Point, NY.

Adrian Murariu

Trainer, Co-fondator Etiquette Training

Specialist în comunicare strategică cu pregătire NATO, trainer de comunicare și etichetă pentru mai mult de 700 de antreprenori și profesioniști români.

Evenimentele noastre sunt organizate sub egida:

Autoritatea națională pentru formare profesională în protocol.

CLIENȚI, PARTENERI, APARIȚII MEDIA

Vrei să afli mai multe?

Scrie-ne folosind formularul de mai jos sau la adresa salut@betraining.ro și un coleg va reveni către tine în cel mai scurt timp cu putință.