
În colaborare cu:

Etiquette Masterclass
Învață etichetă, business diplomacy și imagine personală pentru succesul carierei sau afacerii tale.
- Data va fi anunțată în curând
- Înscrie-te în lista de așteptare
-
Ziua 1. 10:00 - 20:00
Ziua 2. 10:00 - 17:00 - Hotel Sheraton, București
- LOCURI LIMITATE
Ce este Etiquette Masterclass?
Etiquette Masterclass este un eveniment dedicat antreprenorilor și profesioniștilor români, desfășurat pe durata a două zile, într-o locație de top, unde poți învăța și exersa într-un mediu sigur cum să te comporți ca un profesionist modern atât în mediul de business internațional cât și cel social.
Evenimentul este organizat sub egida Asociației Române pentru Protocol și Ceremonial, autoritatea națională pentru formare profesională în protocol și etichetă.
De câte ori te-ai întrebat care este formula pentru succes? Adevărul este că nu există o formulă secretă, dar este dovedit că brandul tău personal contribuie semnificativ la el.
Brandul tău personal nu este cum te vezi tu, ci cum te văd și percep ceilalți. Felul în care te comporți, felul în care te îmbraci, felul în care comunici, toate au o influență majoră asupra brandului care îți poartă numele.

Probabil ai observat că unii oameni sunt mai bine plătiți decât alții, că unii oameni sunt mai apreciați deși au depus aceeași muncă sau că unii oameni creează conexiuni mult mai ușor cu liderii din industria lor.
Oamenii de succes în afaceri, vedetele internaționale sau membrii caselor regale primesc training special pentru a-și consolida brandul personal sau „numele” lor. Nu s-au născut cu niște calități speciale, ci doar și-au permis financiar să fie învățați de experți cum să se ridice la standarde înalte și să rămână acolo, apoi au pus și practică și au reușit.
Acum ai ocazia să primești și tu acest set de informații, la Etiquette Masterclass.

Un studiu de la Harvard a arătat că, în zilele noastre, atributele succesului țin 85% de capacitatea de a lucra cu oamenii.
Adică de a avea soft skills sau people skills.
De fiecare dată când ai o întâlnire de business, vei reprezenta mai mult decât numele tău. Vei reprezenta organizația din care faci parte, compania pe care o deții sau la care lucrezi, orașul tău sau chiar țara ta, dacă aceasta este cu un străin.
Ești pregătit să le reprezinți la cel mai înalt nivel?
La Masterclass vei dobândi exact acele calități care te vor conduce spre succes în cariera ta, în afacerea ta sau în viața ta personală.
Vei învăța în cele două zile de eveniment despre etichetă, limbaj non-verbal, comunicare, coduri vestimentare, imagine personală, multiculturalism și cum să abordezi evenimentele de networking, conferințele sau cum să iei cina elegant astfel încât să te poziționezi ca un expert demn de respectul și interesul celor din jur.






O experiență unică
Etiquette Masterclass este un eveniment intensiv de etichetă, business diplomacy și imagine personală, care aduce împreună 3 specialiști în domeniu, cu experiență internațională, doar pentru tine.
Locația de 5 stele în care are loc evenimentul îți va oferi un mediu sigur și practic, în care poți să exersezi pe loc tot ceea ce înveți.
Cel mai mult ne încântă faptul că evenimentul atrage mereu participanți de calitate, astfel că la fiecare grupă, venim străini și plecăm prieteni. Cu alte cuvinte, tot ceea ce se predă se și practică încă din cadrul evenimentului.
Ce am realizat până acum
Cursul este pentru tine dacă:
Ești antreprenor și vrei să îți reprezinți afacerea cu succes oriunde te-ai afla
Ai o profesie liberală (medic, avocat, consultant, expert, coach, terapeut) și vrei să înveți cum să gestionezi profesionist relația cu clienții tăi
Ești manager sau team leader și vrei să creezi relații autentice cu echipa ta
Lucrezi în HR, vânzări sau jurist și vrei să te poziționezi ca un profesionist desăvârșit
Călătorești mult și interacționezi cu oameni din alte culturi
Ești român plecat în străinătate și vrei să înveți cum să te comporți în alte culturi
Ești om de carieră și urmărești o promovare pe o poziție de top
Ești freelancer și vrei să închei contracte cu high paying clients
De ce ar trebui să participi la acest eveniment?
- Vei învăța etichetă în mediul profesional internațional, business diplomacy, comunicare verbală și limbaj non-verbal, coduri vestimentare și imagine, eticheta la restaurant, dineuri oficiale sau la petreceri high class
- Toate informațiile prezentate te vor ajuta să îți rafinezi brandul personal în interacțiunile tale profesionale sau sociale, astfel încât să poți avea succes în cariera ta, un profesionist desăvârșit sau să te poziționezi ca un antreprenor de top
- Facilitatorii evenimentului sunt practicieni cu experiență internațională cumulată de peste 30 de ani, în organizații de top din lume (US Military Academy West Point, NATO, Emirates), pe 3 continente diferite
- Vei lua parte la un training interactiv, îți vor fi prezentate studii de caz, vei practica și exersa tot ce vei învăța cu ceilalți participanți
- Vei petrece două zile într-un cadru plăcut, de 5 stele, alături de oameni care vor să se dezvolte personal pentru succesul lor
- La final, vei primi diplomă de recunoaștere din partea Asociației Române pentru Protocol și Ceremonial, singura instituție din România abilitată pentru formare profesională în protocol și etichetă
Pe scurt, vei avea un set de „unelte” care îți vor permite să ajungi mai ușor la succesul personal și profesional pe care ți-l dorești.
Diplomă din partea ARPC
Etiquette Masterclass este organizat sub egida Asociației Române pentru Protocol și Ceremonial, autoritatea națională pentru formare profesională în protocol.
În consecință, participanții la eveniment vor primi o diplomă de participare din partea asociației în semn de recunoaștere a cunoștințelor dobândite în cadrul evenimentului.


Cu cine vei lucra

Andrei Pop
Co-fondator Etiquette Training
Andrei Pop este singurul trainer de etichetă român absolvent al celei mai prestigioase instituții de leadership din lume: United States Military Academy, West Point, NY.
Primul contact formal cu eticheta și protocolul al lui Andrei a avut loc acum peste 10 ani, pe timpul studiilor la United States Military Academy, West Point, NY. Acolo a participat la numeroase workshop-uri de protocol în preambulul evenimentelor formale ce au avut loc în premisele instituției.
Andrei este director pe relații externe în Asociația Română pentru Protocol și Ceremonial. De asemenea, este co-fondatorul proiectului Etiquette Training, prin care oferă cursuri online, dar și evenimente live de etichetă și dezvoltare personală.
În afara de activitățile lui în domeniul etichetei și a protocolului, Andrei este freelancer și oferă clienților săi din toată lumea soluții integrate de branding, atât pentru afaceri, cât și pentru branduri personale.

Andreea Ștefănescu
Fondator The School of Manners
Andreea Ștefănescu este trainerul de etichetă care a călătorit în 89 de ţări și a locuit în 7 dintre ele. A cunoscut culturi diferite şi a înţeles că bunele maniere sunt cele care deschid orice uşă.
Stewardesă a familiei regale din Emiratele Arabe Unite, Andreea este absolventă a institutului Villa Pierrefeu, ultimul Finishing School din lume, în urma căruia a obținut „High Diploma in International Etiquette and Protocol.” Ea este și fondatoarea proiectului internațional The School of Manners.
Andreea este de asemenea certificată internațional în calitate de consultant de etichetă și protocol de către 2 dintre cele mai mari instituții de formare din domeniu: The Protocol School of Washington, SUA și The English Manner, UK.
Momentan Andreea este Modern Etiquette Coach and Cultural Awareness Specialist în Dubai, UAE, unde este și gazda unui show de televiziune local.

Adrian Murariu
Co-fondator Etiquette Training
Adrian Murariu este specialist în comunicare strategică și oferă educație non-formală de etichetă și protocol în afaceri. El este totodată membru al Asociației Române pentru Protocol și Ceremonial.
Adrian lucrează de peste 10 ani pentru Armata României. A petrecut peste 5 ani în diferite organizații NATO. În tot acest timp, a interacționat direct cu mii de oameni de pe toate continentele: de la juniori aflați la început de drum până la generali de 4 stele, la lideri militari impresionanți și oameni de afaceri care au construit imperii.
Tot ceea ce a învățat de la ei, a dat mai departe în calitate de co-fondator al proiectului Etiquette Training. Astfel, a predat la peste 4000 de oameni din întreaga lume să obțină branduri personale magnetice.
Adrian locuiește în Franța, unde activează ca specialist în comunicare strategică într-un comandament militar NATO.
Ce spun cursanții de la cursuri anterioare
Programul detaliat al cursului
Cum să ai o prezență care atrage oportunități – 10:00 – 17:00
- Branding Personal și Mindset
- Comunicare Nonverbală
- Arta Conversației
- Cum să fim oaspeți și gazde de calitate
- Să ne adaptăm la o lume multiculturală
Cină demonstrativă – „Dine Like A Diplomat” – 18:00 – 20:00
- Tacâmurile și vesela de la restaurant
- Aranjamentele de masă
- Elemente de ceremonial la un dineu sau cină oficială
- Cum să fim parteneri de calitate la un dineu
- Cum consumăm mâncăruri dificile
Descoperi secretele profesioniștilor – 10:00 – 17:00
- Imagine personală vs. dresscodes
- Executive Presence
- Guest Speaker surpriză
- Ceremonial de înmânare a diplomelor din partea ARPC
INVESTIȚIA TA
-
PREȚ DE LISTĂ:
2,367 RON - OFERTA LIMITATĂ: 1,899 RON
TOTAL DE INVESTIT:
1,899 RON
DATA EXACTĂ ȘI TARIFELE VOR FI ANUNȚATE ÎN CURÂND
ÎNSCRIE-TE PE LISTA DE AȘTEPTARE CA SĂ FII PE FAZĂ CÂND LANSĂM OFERTA CURSULUI!
Întrebări frecvente
Prețul include accesul la evenimentul în sine, pauzele de cafea, prânzul pentru ambele zile, cina din prima zi, diploma din partea ARPC și suportul de curs.
Prețul nu include cazarea, taxa de parcare în cazul în care folosiți parcarea hotelului.
Plata se poate face prin următoarele modalități: transfer bancar, plata cu cardul sau plata prin PayPal.
Plata se poate face atât pe persoană fizică, cât și pe persoană juridică. Datele de facturare se pot introduce la finalizarea comenzii.
Înțelegem că există situații neprevăzute care vă pot împiedica să participați la eveniment.
Indiferent de motiv, în funcție de cu cât timp solicitați anularea biletului, se poate solicita anularea și rambursarea valorii biletului, cu reținerea unor taxe de anulare, după cum urmează:
- cu peste 14 zile înainte de eveniment: rambursare 100% din valoarea biletului
- între 14 și 7 zile înainte de eveniment: rambursare 50% din valoarea biletului, se va reține o taxă de anulare de 50% din valoarea biletului
- cu mai puțin de 7 zile înainte de eveniment: se va reține o taxă de anulare de 50% din valoarea biletului

&

Te așteptăm alături de noi!
Dacă beneficiezi de reduceri suplimentare prin intermediul cupoanelor promoționale, fii fără grijă. Le vei putea activa în momentul finalizării comenzii.
Pentru orice întrebare ne găsești la emailul salut@betraining.ro sau +40733324898.
