În colaborare cu:

Etiquette Masterclass

Învață etichetă, business diplomacy și imagine personală pentru succesul carierei sau afacerii tale.

Ce este Etiquette Masterclass?

Etiquette Masterclass este un eveniment dedicat antreprenorilor și profesioniștilor români, desfășurat pe durata a două zile, într-o locație de top, unde poți învăța și exersa într-un mediu sigur cum să te comporți ca un profesionist modern atât în mediul de business internațional cât și cel social.

Evenimentul este organizat sub egida Asociației Române pentru Protocol și Ceremonial, autoritatea națională pentru formare profesională în protocol și etichetă.

De câte ori te-ai întrebat care este formula pentru succes? Adevărul este că nu există o formulă secretă, dar este dovedit că brandul tău personal contribuie semnificativ la el.

Brandul tău personal nu este cum te vezi tu, ci cum te văd și percep ceilalți. Felul în care te comporți, felul în care te îmbraci, felul în care comunici, toate au o influență majoră asupra brandului care îți poartă numele.

Probabil ai observat că unii oameni sunt mai bine plătiți decât alții, că unii oameni sunt mai apreciați deși au depus aceeași muncă sau că unii oameni creează conexiuni mult mai ușor cu liderii din industria lor.

Oamenii de succes în afaceri, vedetele internaționale sau membrii caselor regale primesc training special pentru a-și consolida brandul personal sau „numele” lor. Nu s-au născut cu niște calități speciale, ci doar și-au permis financiar să fie învățați de experți cum să se ridice la standarde înalte și să rămână acolo, apoi au pus și practică și au reușit.

Acum ai ocazia să primești și tu acest set de informații, la Etiquette Masterclass.

Un studiu de la Harvard a arătat că, în zilele noastre, atributele succesului țin 85% de capacitatea de a lucra cu oamenii.

Adică de a avea soft skills sau people skills.

De fiecare dată când ai o întâlnire de business, vei reprezenta mai mult decât numele tău. Vei reprezenta organizația din care faci parte, compania pe care o deții sau la care lucrezi, orașul tău sau chiar țara ta, dacă aceasta este cu un străin.

Ești pregătit să le reprezinți la cel mai înalt nivel?

La Masterclass vei dobândi exact acele calități care te vor conduce spre succes în cariera ta, în afacerea ta sau în viața ta personală.

Vei învăța în cele două zile de eveniment despre etichetă, limbaj non-verbal, comunicare, coduri vestimentare, imagine personală, multiculturalism și cum să abordezi evenimentele de networking, conferințele sau cum să iei cina elegant astfel încât să te poziționezi ca un expert demn de respectul și interesul celor din jur.

O experiență unică

Etiquette Masterclass este un eveniment intensiv de etichetă, business diplomacy și imagine personală, care aduce împreună 3 specialiști în domeniu, cu experiență internațională, doar pentru tine.

Locația de 5 stele în care are loc evenimentul îți va oferi un mediu sigur și practic, în care poți să exersezi pe loc tot ceea ce înveți.

Cel mai mult ne încântă faptul că evenimentul atrage mereu participanți de calitate, astfel că la fiecare grupă, venim străini și plecăm prieteni. Cu alte cuvinte, tot ceea ce se predă se și practică încă din cadrul evenimentului.

Ce am realizat până acum

0 +
de ani de experiență internațională cumulată în organizații de top
0 +
programe de pregătire organizate pentru lideri din întreaga lume
0 +
participanți din toate industriile la evenimentele live
0 +
de cursanți din întreaga lume înregistrați în programele noastre online

Cursul este pentru tine dacă:

Ești antreprenor și vrei să îți reprezinți afacerea cu succes oriunde te-ai afla

Ai o profesie liberală (medic, avocat, consultant, expert, coach, terapeut) și vrei să înveți cum să gestionezi profesionist relația cu clienții tăi

Ești manager sau team leader și vrei să creezi relații autentice cu echipa ta

Lucrezi în HR, vânzări sau jurist și vrei să te poziționezi ca un profesionist desăvârșit

Călătorești mult și interacționezi cu oameni din alte culturi

Ești român plecat în străinătate și vrei să înveți cum să te comporți în alte culturi

Ești om de carieră și urmărești o promovare pe o poziție de top

Ești freelancer și vrei să închei contracte cu high paying clients

De ce ar trebui să participi la acest eveniment?

Pe scurt, vei avea un set de „unelte” care îți vor permite să ajungi mai ușor la succesul personal și profesional pe care ți-l dorești

Diplomă din partea ARPC

Etiquette Masterclass este organizat sub egida Asociației Române pentru Protocol și Ceremonial, autoritatea națională pentru formare profesională în protocol.

În consecință, participanții la eveniment vor primi o diplomă de participare din partea asociației în semn de recunoaștere a cunoștințelor dobândite în cadrul evenimentului.

Cu cine vei lucra

Andrei Pop

Co-fondator Etiquette Training

Andrei Pop este  singurul trainer de etichetă român absolvent al celei mai prestigioase instituții de leadership din lume: United States Military Academy, West Point, NY.

Primul contact formal cu eticheta și protocolul al lui Andrei a avut loc acum peste  10 ani, pe timpul studiilor la  United States Military Academy, West Point, NY.  Acolo a participat la numeroase workshop-uri de protocol  în preambulul evenimentelor formale ce au avut loc în premisele instituției.

Andrei este  director pe relații externe în Asociația Română pentru Protocol și Ceremonial. De asemenea, este  co-fondatorul  proiectului Etiquette Training, prin care oferă cursuri online, dar și evenimente live de etichetă și dezvoltare personală.

În afara de activitățile lui în domeniul etichetei și a protocolului, Andrei este freelancer și oferă clienților săi din toată lumea soluții integrate de branding, atât pentru afaceri, cât și pentru branduri personale.

Andreea Ștefănescu

Fondator The School of Manners

Andreea Ștefănescu este trainerul de etichetă care a călătorit în 89 de ţări și a locuit în 7 dintre ele. A cunoscut culturi diferite şi a înţeles că bunele maniere sunt cele care deschid orice uşă. 

Stewardesă a familiei regale din Emiratele Arabe Unite, Andreea este absolventă a institutului Villa Pierrefeu, ultimul Finishing School din lume, în urma căruia a obținut „High Diploma in International Etiquette and Protocol.” Ea este și fondatoarea proiectului internațional The School of Manners. 

Andreea este de asemenea certificată internațional în calitate de consultant de etichetă și protocol de către 2 dintre cele mai mari instituții de formare din domeniu: The Protocol School of Washington, SUA și The English Manner, UK. 

Momentan Andreea este Modern Etiquette Coach and Cultural Awareness Specialist în Dubai, UAE, unde este și gazda unui show de televiziune local.

Adrian Murariu

Co-fondator Etiquette Training

Adrian Murariu este specialist în comunicare strategică și oferă educație non-formală de etichetă și protocol în afaceri.  El este totodată membru al  Asociației Române pentru Protocol și Ceremonial.

Adrian lucrează de peste  10 ani pentru Armata României. A petrecut peste 5 ani în diferite organizații NATO. În tot acest timp, a interacționat direct cu mii de oameni de pe toate continentele: de la juniori aflați la început de drum până la generali de 4 stele, la lideri militari impresionanți și oameni de afaceri care au construit imperii.

Tot ceea ce a învățat de la ei, a dat mai departe în calitate de co-fondator al proiectului Etiquette Training. Astfel, a predat la peste 4000 de oameni din întreaga lume să obțină branduri personale magnetice.

Adrian locuiește în Franța, unde activează ca specialist în comunicare strategică într-un comandament militar NATO.

Ce spun cursanții de la cursuri anterioare

previous arrowprevious arrow
next arrownext arrow
Slider

Programul detaliat al cursului

Cum  ai o prezență care atrage oportunități – 10:00 – 17:00 

  • Branding Personal și Mindset 
  • Comunicare Nonverbală
  • Arta Conversației 
  • Cum  fim oaspeți și gazde de calitate
  •  ne adaptăm la o lume multiculturală 

Cină demonstrativă – „Dine Like A Diplomat” – 18:00 – 20:00 

  • Tacâmurile și vesela de la restaurant 
  • Aranjamentele de masă 
  • Elemente de ceremonial la un dineu sau cină oficială 
  • Cum  fim parteneri de calitate la un dineu 
  • Cum consumăm mâncăruri dificile 

Descoperi secretele profesioniștilor – 10:00 – 17:00 

  • Imagine personală vs. dresscodes
  • Executive Presence
  • Guest Speaker surpriză 
  • Ceremonial de înmânare a diplomelor din partea ARPC 

INVESTIȚIA TA

TOTAL DE INVESTIT:

1,899 RON

DATA EXACTĂ ȘI TARIFELE VOR FI ANUNȚATE ÎN CURÂND

ÎNSCRIE-TE PE LISTA DE AȘTEPTARE CA SĂ FII PE FAZĂ CÂND LANSĂM OFERTA CURSULUI!


Întrebări frecvente

Prețul include accesul la evenimentul în sine, pauzele de cafea, prânzul pentru ambele zile, cina din prima zi, diploma din partea ARPC și suportul de curs. 

Prețul nu include cazarea, taxa de parcare în cazul în care folosiți parcarea hotelului.

Înțelegem că există situații neprevăzute care vă pot împiedica să participați la eveniment. 

Indiferent de motiv, în funcție de cu cât timp solicitați anularea biletului, se poate solicita anularea și rambursarea valorii biletului, cu reținerea unor taxe de anulare, după cum urmează: 

  • cu peste 14 zile înainte de eveniment: rambursare 100% din valoarea biletului 
  • între 14 și 7 zile înainte de eveniment: rambursare 50% din valoarea biletului, se va reține o taxă de anulare de 50% din valoarea biletului 
  • cu mai puțin de 7 zile înainte de eveniment: se va reține o taxă de anulare de 50% din valoarea biletului 

&

Te așteptăm alături de noi!

Dacă beneficiezi de reduceri suplimentare prin intermediul cupoanelor promoționale, fii fără grijă. Le vei putea activa în momentul finalizării comenzii.

Pentru orice întrebare ne găsești la emailul salut@betraining.ro sau +40733324898.

×

Bine v-am găsit!

Pentru orice întrebare, dați click pe această iconiță pentru a ne contacta via Whatsapp sau scrie-ți-ne un email la salut@betraining.ro.

×