Cum să te (re)prezinți cu succes

Descoperă cum poți obține mai multe oportunități de afaceri și de carieră, devenind un magnet care formează ușor relații de durată cu cei din jur.

Învață cum să:

formezi ușor relații de business

îți crești încrederea în sine

obții noi oportunități de angajare

îți crești valoarea brandului tău personal

să fii eficient și autentic în gestionarea relațiilor personale și profesionale

să te (re)prezinți cu succes în orice situație

Te-ai săturat...

Mai mult, știai că ne pregătim de o criză mondială, iar doar cei mai buni vor fi prosperi, cu o afacere prosperă sau o carieră de succes?

Piața devine din ce în ce mai competitivă. Tu cum te pregătești pentru asta?  

Woody Allen a zis că 80 la sută din succes este doar să fii prezent.

„80 percent of success is just showing up.”

Dar asta nu înseamnă că trebuie doar să fii FIZIC prezent, ci contează și CUM ești prezent.

Adică CUM te prezinți.

Succesul profesional nu apare pur și simplu la nimereală. În spatele succesului se află muncăpregătire, expertiză și inclusiv reprezentare potrivită.

La nivel mondial, oamenii de top din business, politică, sport, media sunt experți în domeniul lor, dar în același timp știu cum să se prezinte potrivit contextului în care se află.

Concret, ei...

Știu cum să se comporte în funcție de situația în care se află.

Știu cum să „citească” și să „descifreze” comportamentul oamenilor cu care interacționează.

Știu cum să se îmbrace corect în funcție de context.

Știu cum să comunice clar și eficient.

Știu cum să „emită” mesajul că sunt cei mai buni.

Știu cum să proiecteze putere într-un mod agreabil

Știu să gestioneze relațiile nou formate.

În situația actuală, mediul de business devine un loc din ce în ce mai competitiv. Pe lângă expertiza ta, ai nevoie de un brand personal autentic, care să îți susțină obiectivele personale și profesionale.

De ce? Pentru că, fie că ne place sau nu, fiecare dintre noi suntem ambasadorii propriului brand din momentul în care ne ridicăm din pat și până în momentul în care ne pregătim de somnul dulce de cu seară. Fiecare moment din zi este o nouă oportunitate de a forma relații noi și de fructifica relațiile deja construite.

Dar nu te speria

Ce trebuie să știi este că aceste abilități se învață. Nimeni nu se naște cu ele, ci și le însușește pe parcursul vieții. Și cu cât mai devreme, cu atât mai bine.

Acum le poți învăța și tu.

Învață concret într-o serie de 4 webinarii cum să te conectezi cu oameni noi și cum să te (re)prezinți cu succes indiferent de contextul social și profesional în care te găsești. 
Ceea ce atingem în cadrul cursului se aplică din secunda 2, în orice mediu social și profesional.

Câteva detalii importante:

Acest curs nu este despre tehnici preluate din cărți. Tot ceea ce discutăm și exersăm are la bază o combinație de studiu, practică și reflecție. 
Mai mult, informațiile pe care le vei primi au fost testate atât în mediul privat, cât și în instituții publice. Trainerii au experiență de ambele părți ale baricadei și te pot ghida în aplicarea practică a principiilor discutate indiferent unde te găsești profesional.

Cursul este pentru tine dacă:

Ești antreprenor și vrei să îți mărești afacerea și să ai mai multe oportunități de business

Lucrezi în vânzări și vrei să îți rafinezi brandul personal astfel încât să vinzi mai mult

Ești manager sau team leader și vrei să îți reprezinți compania, afacerea sau echipa cu profesionalism

Vrei să faci o carieră și te pregătești să urci pe scara ierarhică

Ce câștigi dacă te înscrii?

Practic, vei avea un set de „unelte” care îți vor permite să ajungi mai ușor la succesul personal și profesional pe care ți-l dorești

Ce include cursul

4 webinarii live săptămânale

4 resurse descărcabile

Studii de caz și exerciții practice

Sesiuni de Q&A după fiecare webinar

Acces la comunitate – grup de Facebook privat

2 bonusuri

Programul detaliat al cursului

Subiect: Scapă de emoții atunci când faci networking. Învață cum să faci networking ca un profesionist fără niciun efort

Mindsetul corect în networking
Cum stabilim obiective de networking?
Ce este un Networking Action Plan și cum îl folosim?
Cum să navigăm smart recepțiile cu bufet suedez
Cum să facem networking smart la dineuri
Ponturi pentru parteneri și cupluri

Tema 3: Networking Action Plan

Subiect: Transformă-ți imaginea. Învață stil, imagine și despre codurile de îmbrăcăminte.

Coduri de îmbrăcăminte vs branding personal – cum facem echilibrul?
Care sunt cele 7 coduri de îmbrăcăminte?
Cum să facem achiziții vestimentare smart fără să punem presiune pe finanțele personale/cashflow

Tema 4: Planul de garderobă

Cu cine vei lucra

Etiquette Training - Andrei Pop

Andrei Pop

Trainer, Co-fondator Etiquette Training

Specialist în branding, cu un focus pe identitate vizuală și protocol în afaceri, este singurul trainer de etichetă român absolvent al celei mai prestigioase instituții de leadership din lume: United States Military Academy, West Point, NY.

Adrian Murariu

Trainer, Co-fondator Etiquette Training

Specialist în comunicare strategică cu pregătire NATO, trainer de comunicare și etichetă pentru mai mult de 700 de antreprenori și profesioniști români.

Despre Andrei

Salutare! Îmi face plăcere să te cunosc. Înainte de toate, vreau să îți expun DE CE am ales să mă implic în organizarea acestui curs…

Este 22 iunie 2011 – prima mea zi în Statele Unite ale Americii. Am ajuns acolo entuziasmat și în același timp un pic speriat de ceea ce voi găsi la finalul primei călătorii din viața mea cu avionul. Eram un puștan, un student, cu vise mari, și cam atât. Am ieșit din aeroport, am fost întâmpinat de un căpitan al US Army cu o plăcuță pe care scria „West Point Cadets”. Am urcat într-o dubă neagră cu logo-ul Academiei pe portiera glisantă și am pornit la drum. Trei ore mai târziu, eram în casa unei familii african-americane, care m-a găzduit ca și când aș fi fost copilul lor. Aveam camera mea, împreună cu un alt coleg din Republica Colombia.

După câteva ore de somn și un duș revigorant, am coborât la cina întregii familii – părinți, bunici și cei 6 copii. Evident, am început să povestim, iar la un moment dat am ajuns să vorbesc despre aspecte de cultură și civilizație cu bunicul din familia care mă găzduia. Acesta mi-a pus o întrebare care mi-a aprins toate beculețele: „so, how do you do this in your country?” („voi cum faceți acest lucru la voi în țară?”). Ai spune că e o întrebare banală, dar, pentru mine, acel moment m-a trezit la realitatea că, de acum sunt ambasadorul brandului România în rândul celor peste 4000 de studenți și a peste 10000 de membrii ai personalului academiei. Și așa a și fost.

Timp de 4 ani, pentru majoritatea colegilor mei, vorbele și acțiunile mele au reprezentat prima lor impresie despre România. Am conștientizat atunci că, în orice moment, fiecare dintre noi reprezentăm mult mai mult decât ne dăm seama. Chiar și tu, când citești aceste rânduri, te reprezinți pe tine, îți reprezinți familiacomunitatea locală din care faci parte, iar când ieși din țară, și tu reprezinți România și, mai departe, ce înseamnă a fi European.

 

Totodată, am avut ocazia să văd cum eu, ca român, am putut beneficia de roadele muncii predecesorilor mei. Țin minte și acum replica unui anume sergeant Wesley: „I had other cadets from Romania in my courses in the past couple of years. They were good. You’d better be good too.” („Am mai avut niște cadeți români în anii anteriori. Au fost buni. Vezi să fii și tu bun”). Practic, munca individuală a fiecărui român care a studiat la West Point până în acel moment a contribuit la construcția brandului România în cadrul academiei. Toată lumea știa că „Românii sunt buni. Te poți baza pe ei”.

Am ajuns apoi să lucrez în cadrul unor structuri NATO, unde, ca și la United States Military Academy, am avut ocazia să văd ce înseamnă ca o organizație să își asume responsabilitățile de reprezentare, și ce înseamnă protocolul făcut ca la carte. Lucrând în strânsă legătură cu biroul de relații cu publicul, am contribuit la facilitarea multor vizite și activități de protocol, care m-au făcut să înțeleg că eticheta și protocolul sunt mijloace de comunicare a plăcutului între oameni și respectiv instituții/organizații. Această artă de a trăi există pentru a permite oamenilor de pe întreg globul să conviețuiască armonios, indiferent de cultura din care provin.

Începând cu august 2018, mi-am canalizat toată energia în proiecte din mediul privat, ca specialist în branding, unde am avut marea bucurie să combin pasiunea mea pentru design și artă cu rigorile managementului și protocolului în afaceri. Aplicând toate aceste principii, am reușit să fidelizez peste 80% dintre clienții noi, să obțin contracte mai mari și, per total, să formez relații de business de durată. Dar, evident, nu am avut doar succese. M-am și împiedicat pe drum, și tocmai de aceea vreau să ne vedem la curs. Vreau să te ajut să treci mai ușor peste posibile capcane și greșeli pe care le-ai putea întâmpina.

În esență, la curs vom vorbi și exersa aspecte ce țin de reprezentare și cum să o faci inteligenteficient și autentic. Consider esențial să facem prin afacerile și cariera noastră ceea ce au făcut și predecesorii mei la West Point pentru mine: să construim o reputație bună a României. Toți străinii să spună „Românii chiar sunt buni pe ceea ce fac. Sunt profi. Nu te pui cu ei.” Aceasta este viziunea cu care voi veni către tine la curs. Dacă o împărtășești, vino alături de mine și Adrian. Abia aștept să începem!

Despre Adrian

Sunt Adrian Murariu și sunt în primul rând un român care vrea să-și reprezinte cu mândrie țara oriunde se duce.

Drumul meu profesional m-a adus în Franța, unde lucrez ca specialist în comunicare într-un comandament NATO.

Pentru că nu am ajuns în acest punct al carierei mele întâmplător, vreau să împărtășesc cu tine exact ce am învățat eu în ultimii ani și ce anume m-a ajutat în carieră și în proiectul meu antreprenorial.

Acum 5 ani de zile îmi schimbam jobul. Treceam în altă „ligă”, unde munca mea era mult mai vizibilă pentru oameni mult mai experimentați ca mine. Aveam colegi din altă naționalitate. Participam la conferințe, mergeam în delegații.

La început aveam un imens complex de inferioritate.

Mă întrebam mereu…

Dacă zic o prostie și mă voi face pe mine de râs și organizația din care fac parte va avea de suferit din cauza asta?

Dacă sunt trimis la un meeting important și mă voi comporta ciudat, nu voi ști cum să-mi prezint punctul de vedere și voi lăsa impresia că sunt total nepregătit?

Dacă își vor da seama oamenii noi cu care interacționez că de fapt nu e de mine acest job?

Dacă nu voi putea iniția nicio discuție cu alți participanți la conferințe și voi fi nevoit să mă retrag într-un colț și să mă prefac că am ceva important de făcut pe telefon?

Dacă voi fi mereu copleșit de emoții și asta mă va împiedica să îmi arăt cu adevărat valoarea?

Toate acestea erau de fapt în capul meu pentru că fusesem selectat pentru acel job, urmasem un program de pregătire, deci știam ce aveam de făcut. În plus, eram foarte deschis la nou și dornic să muncesc.

Totuși, faptul că intram într-o lume nouă și NU știam exact la ce să mă aștept și cum să mă comport îmi afecta grav performanța.

Atunci mi-am dat seama că trebuie să îmi cresc încrederea în mine, dar nu într-un mod artificial, cu „pompa”, ascultând discursuri motivaționale, ci învățând.

Așa că am început să citesc, să îmi găsesc mentori, și să pun în practică noile cunoștințe.

Rezultatele au venit imediat.

Am început în primul rând să am o altă atitudine față de mine. Am început să abordez totul mult mai profesional. Am început să înțeleg cum funcționează relațiile profesionale și sociale. Am început să fiu confortabil la conferințe, meetinguri importante și mi-am mărit substanțial lista de contacte, devenind ulterior un facilitator pentru ceilalți (știam cine ar trebui să se conecteze cu cine).

Am început să simt că munca mea este cu adevărat apreciată datorită faptului că eu mă prezentam și mă simțeam ca un veritabil profesionist.

Câțiva ani mai târziu, am avut ocazia sa fiu selectat pentru un job în afara țării tocmai datorită faptului că munca din ultimii ani dăduse rezultate și am demonstrat că sunt în măsură să reprezint cu succes atât organizația din care fac parte, precum și tara mea.

Din moment ce am realizat că nu există programe de pregătire în domeniul etichetei, am hotărât să pun cap la cap tot ce știu eu din acest domeniu și să te ajut să te reprezinți așa cum meriți.

Fac acest lucru din pasiune, vreau să te ajut cu adevărat pentru că vreau ca România să fie percepută ca o țară de profesioniști desăvârșiți. Dintr-un brand de țară avem cu toții de câștigat! Îți spun asta din experiență.

Ar fi păcat să nu participi la curs pentru că…

Să discutăm în cifre…

CE VALOARE PRIMEȘTI

TOTAL VALOARE PRIMITĂ:

1350 RON​

INVESTIȚIA TA

TOTAL DE INVESTIT:

250 RON

ATENȚIE!! Oferta expiră în data de 23 octombrie, orele 23:59

Dacă nu ești mulțumit de acest curs până la finalizarea lui, vei primi toți banii înapoi.

Deci faci o investiție în tine cu risc 0.

Dacă ai participat la toate webinariile live, ai făcut toate misiunile și ai considerat că nimic din ce ai primit nu te ajută în viața ta personala sau profesională, ne scrii email la salut@betraining.ro și îți rambursăm 100% suma plătită fără alte discuții.

În același timp, dacă realizezi pe timpul cursului că nu ți se potrivește, ne scrii email la salut@betraining.ro și îți rambursăm toți banii.

Beneficiezi de garanția de 200% până la 48 de ore după finalizarea cursului.

Ce spun cursanții de la cursuri anterioare

previous arrowprevious arrow
next arrownext arrow
Slider

Întrebări frecvente

Ai posibilitatea să faci plata cu cardul sau prin transfer bancar.

În cazul plății cu cardul, lucrurile sunt foarte simple. Urmează pașii din formularul de comandă și efectuează plata prin intermediul serviciului de plată asigurat de NETOPIA by Mobilpay. Toate datele tale vor fi în siguranță. În momentul efectuării plății, dacă tranzacția va fi procesată cu succes, vei primi pe email confirmarea înscrierii la curs.

În cazul plății prin transfer bancar, te rugăm să treci în detaliile de plată codul produsului pe care îl vei primi pe email în momentul efectuării comenzii. În momentul în care primim banii în cont, îți vom emite o factură fiscală astfel încât să ai la îndemână un document justificativ.

În cazul în care întâmpini probleme cu oricare dintre mijloacele de plată oferite pe platforma betraining.ro, te rugăm să ne contactezi la salut@betraining.ro și unul dintre membrii echipei va lucra cu tine să gasiți cea mai bună soluție.

Te așteptăm alături de noi!

Dacă beneficiezi de reduceri suplimentare prin intermediul cupoanelor promoționale, fii fără grijă. Le vei putea activa în momentul finalizării comenzii.

Pentru orice întrebare ne găsești la emailul salut@betraining.ro sau +40733324898.

© Copyright Etiquette Training. Toate drepturile rezervate.

×

Bine v-am găsit!

Pentru orice întrebare, dați click pe această iconiță pentru a ne contacta via Whatsapp sau scrie-ți-ne un email la salut@betraining.ro.

×